Svingstudion öppnar nya möjligheter

Till säsongen 2019/2020 stod vår nya moderna svingstudio klar. Studion har har gett oss möjlighet att driva en meningsfull och kvalitativ träning under hela året samt att den också har fungerat som en samlingslokal för våra juniorer och andra grupper. Här kan du även slipa på din puttning på vår inomhus putting green.

Trackman – avancerad radarteknik

I vår svingstudio kan du öppna upp de stora dörrarna mot drivingrangen och arbeta med din sving och bollflykt med avancerad radarteknik från Trackman.
Trackman mäter hur klubba och boll rör sig. Den mäter hur klubban rör sig i träffögonblicket och den mäter bollen tills den landar. Denna radar ger oss värden som vi sedan kan använda och jobba med din svingteknik, prova ut klubbor som passar dig och mäta hur långt du slår med dina klubbor. Trackman är främst i sin marknad och sätter standarden inom radarteknologin.

Trackman finns att använda vid lektionssyften och är ett bra komplement för den golfintresserade som vill veta mer om sin sving.

Vill du hyra Trackman privat så går det också bra:

25 min 200: –

​Kontakta marcus@skaftogk.se eller 0707 64 41 15 för bokning.